Дніпропетровське інвестиційне агентство (DIA) долучилось до Міжнародної конференції «Місце України у світі: муніципальний маркетинг і брендинг»

12 березня 2019 року Валентина Затишняк, директорка Дніпропетровського регіонального інвестиційного агентства (DIA), взяла участь у міжнародній конференції «Місце України у світі: муніципальний маркетинг і брендинг», яка проходила в рамках проекту ПРОМІС «Партнерство для розвитку міст».

Захід зібрав представників центральних і регіональних органів влади, організацій місцевого  регіонального розвитку, а також досвідчених міжнародних і українських експертів та фахівців-практиків.

Метою Конференції є обмін знаннями та досвідом у сфері муніципального брендингу та маркетингу, зокрема, щодо залучення інвестицій і просування туристичних продуктів.

Обговорення на пленарних засіданнях і відкритих дискусіях в рамках конференції стосувалися таких тем:

  • Місце України у світі: національний брендинг і маркетингові ініціативи;
  • Сучасна теорія та практика муніципального маркетингу та міжнародний досвід брендингу територій;
  • Українські міста у світі: муніципальні брендингові та маркетингові ініціативи;
  • Ребрендинг: виклики і як рухатися вперед до ребрендингу/перепрофілювання України;
  • Досвід і кращі практики Канади у сфері муніципального маркетингу та брендингу.

Актуальність Конференції обумовлена тим фактом, що сьогодні Україна набагато активніше, аніж будь-коли за свою історію, працює над формуванням позитивного іміджу в очах іноземних партнерів як інвестиційно-привабливої демократичної держави, в якій панують європейські цінності, та яка має величезний економічний і туристичний потенціал й кваліфіковані кадри у різних галузях.

Визначена важливість брендингу та маркетингу територій у час глобальної конкуренції, коли регіони та міста змагаються з іншими регіонами й містами за мешканців, ресурси та інвестиції. Така боротьба виходить за межі одного географічного регіону; її театр – увесь обшир земної кулі. Щоб бути конкурентоспроможними на світовому ринку, не достатньо бути лише інвестиційно привабливим регіоном з високою якістю життя, багатою історією та культурою. Регіону потрібно вміти себе показати, розрекламувати, закохати, заінтригувати, привабити. Він повинен говорити про свої переваги та досягнення, і його голос повинен бути чутним за межами державних кордонів. Для цього і потрібен маркетинг та брендинг регіонів й міст – щоб привернути увагу потенційних інвесторів та туристів, що матиме результатом ефективний розвиток місцевої економіки.