«Інтерпайп» у січні-травні збільшив випуск залізничної продукції на 13%

Українська компанія «Інтерпайп» у січні-травні збільшила випуск залізничної продукції на 13%, до 89,6 тис. тонн, у порівнянні з відповідним періодом минулого року. Про це йдеться в презентації квартальних результатів, опублікованих на сайті підприємства.

Виробництво сталі за 5 місяців, навпаки, скоротилося на 17%, до 333,2 тис. тонн, а труб – на 34%, до 194,2 тис. тонн.

У травні компанія виробила 60,8 тис. тонн сталі, 40,4 тис. тонн залізничної продукції, 17,6 тис. тонн труб.

Продажі круглої сталевої заготовки в січні-травні збільшилися на 130,3%, до 15,2 тис. тонн, а залізничної продукції – на 17,9%, до 94,1 тис. тонн. Реалізація труб скоротилася на 27,8 %, до 188,1 тис. тонн.

Географія поставок залізничної продукції:

  • СНД (46%),
  • Європа (32%),
  • Україна (15%),
  • регіон MENA (4%).

Основні напрямки реалізації труб:

  • Європа (34%),
  • регіон MENA (23%),
  • Україна (17%),
  • СНД (12%) і
  • США (11%).

«Інтерпайп» пояснює зростання поставок залізничної продукції обговоренням відновлення в Євразійському економічному союзі (ЄАЕС) антидемпінгового мита на українські залізничні колеса в розмірі 34,22%. Дистриб’ютори намагалися максимально збільшити запаси до початку дії мита.

«Інтерпайп» – міжнародна вертикально інтегрована трубно-колісна компанія, що входить до ТОП-10 виробників безшовних труб у світі й до ТОП-3 виробників суцільнокатаних залізничних коліс.

За підсумками першого кварталу 2020 року компанія знизила виручку на 8,1%, до $251 млн, у порівнянні з відповідним періодом 2019-го. EBITDA компанії за 5 місяців становила $86 млн у порівнянні з $68 млн минулого року.

Джерело: www.gmk.center