Українська мережа АТБ увійшла до трійки провідних дискаунтерів Центральної та Східної Європи

За даними дослідження Colliers ExCEEding Borders Retail Report 2021 українські ритейлери АТБ та Аврора потрапили до трійки провідних дискаунтерів Центральної та Східної Європи.

Звіт розглядає ситуацію та перспективи на 16 ринках: Албанії, Білорусі, Боснії та Герцеговини, Болгарії, Хорватії, Чеської Республіки, Естонії, Угорщини, Латвії, Литви, Чорногорії, Польщі, Румунії, Словаччини, Словенії та України.

Як зазначив провідний експерт Colliers Ukraine у сегменті торгової нерухомості Ігор Заболоцький, дискаунтер — це дуже зрозуміла модель: зрозумілі, стандартизовані магазини зі стабільним асортиментом товарів.

“Внаслідок цього дискаунтери орієнтовані на максимальне зниження собівартості відкриття нових локацій. Якщо порівнювати з іншими операторами, обсяг інвестицій у відкриття буде нижчим на 20-30%, а іноді і на 50%”, — зазначив він.

І додав, що це дозволяє дискаунт-операторам відкривати магазини близько один до одного та розташовувати їх ближче до споживача.

За даними звіту, загалом у регіоні налічується понад 30 мереж продовольчих дискаунтерів. За кількістю магазинів лідером є польська Biedronka із більш ніж 3,1 тис. магазинами. Німецька компанія Schwarz Group, якій належить Lidl, посідає друге місце з більш ніж 2 тис. магазинами. Найбільша мережа продуктових знижок в Україні АТБ з приблизно 1270 магазинами займає третє місце.

Крім Lidl та Kaufland, у регіоні Центральної та Східної Європи також розвиваються інші ритейлери з корінням з Німеччини: Aldi представлена у Польщі як Aldi Nord та в Угорщині як Aldi Süd; Penny представлена в Чеській Республіці, Угорщині та Румунії.

Усього з початку 2020 року до кінця першого півріччя 2021 року в Центральній та Східній Європі було відкрито понад 1350 магазинів продовольчих дискаунтерів.

Також у регіоні налічується понад 45 мереж непродовольчих дискаунтерів. Найбільшим за кількістю магазинів є Pepco, за ним ідуть KIK, українська Аврора посіла третє місце (650 магазинів), на четвертому Ostrov Chistoty.

Мережа Pepco з майже 2,5 тис. магазинами представлена у 11 країнах. Також компанія Pepco Group має торгову марку Dealz, під якою працює приблизно 100 магазинів у Польщі. Друга за величиною мережа KiK налічує близько 1 тис. магазинів у 8 країнах.

Джерело: www.investory.news