Агрохолдинг KSG Agro має намір представити на ринку власний бренд м’ясної продукції, і думає над запуском «пілотного» магазину-кафе у 2021 році.

«Останнім часом на ринку України відкривається велика кількість різних м’ясних супермаркетів, це затребувано. З низкою таких мереж співпрацює наш м’ясокомбінат, як постачальник. Ми працюємо сьогодні над розвитком власного бренду м’ясної продукції. Найближчим часом ми його виведемо на ринок. Нами вже придбано лінію по вакуумній упаковці м’ясної продукції», – повідомив глава Ради директорів агрохолдингу KSG Agro Сергій Касьянов в ході онлайн-зустрічі в четвер.

Крім того, компанія також думає над розробкою пілотного проєкту магазину-кафе.

«Ми не збираємося їх робити багато, але пілотний проєкт, можливо, в наступному році зробимо і спробуємо отримати по ньому хорошу економіку. Якщо вийде, ми будемо пропонувати це як франчайзинговий проєкт, щоб ці магазини люди могли розвивати як власний бізнес, а ми поставляти їм продукцію», – зазначив Касьянов.

Нагадуємо, що свинарський бізнес агрохолдингу KSG Agro, який входить до ТОП-10 виробників свинини України, сконцентровано в Нивотрудівській громаді Дніпропетровської області. Свинарство є конкурентною перевагою та стратегічним пріоритет розвитку ОТГ. Більше інформації у профілі Нивотрудівської громади за посиланням.

Джерело: www.fixygen.ua