Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка визначає порядок та умови надання субвенції для розвитку мережі ЦНАП. Завдяки постанові з’явиться чіткий механізм надання та використання коштів з державного бюджету місцевим бюджетам для розбудови мережі ЦНАП.

Головна мета — щоб у кожної людини був доступ до якісних державних сервісів, незалежно від того, де вона мешкає, — у місті-мільйоннику чи маленькій територіальній громаді. Сьогодні українці можуть отримати адмінпослуги у 687 центрах.

«Постанова — це наступний крок до реалізації стратегічної мети — ЦНАП у кожній громаді. Завдяки цьому українці зможуть отримувати державні послуги поруч зі своєю домівкою. Крім цього, громади зможуть закупити паспортне обладнання, обладнання для виготовлення водійського посвідчення та інше устаткування», – зазначила заступник Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська.

Постанова дозволить:

  • забезпечити ефективний розвиток мережі ЦНАП в Україні;
  • розподілити кошти між громадами;
  • наблизити якісні адміністративні послуги для громадян;
  • створити додаткові робочі місця в громадах.

Зараз у ЦНАП у середньому можна отримати 105 адміністративних послуг, а рівень задоволеності послугами вимірюється не у всіх Центрах. Планується збільшити кількість послуг до 400-800 і підвищенням рівня задоволеності до 90% і вище.

У 2021 році планується запустити перші Центри Дія — one-stop shop із комплексом усіх необхідних послуг для громадян. У Центрах Дія люди зможуть швидше та зручніше отримати послуги: кілька послуг відразу замість кількох візитів, як це зараз. Очікується, що вже найближчим часом Центри Дія будуть в кожній області.

На сьогодні пріоритетом є розвиток мережі ЦНАП та спрощення процесу надання адмінпослуг. Вперше в Україні запроваджується фінансову державну підтримку для ЦНАП та здійснюється робота над тим, щоб ЦНАП стали портретом сучасної та інноваційної держави в кожній громаді, а українці змінили ставлення до державного сервісу.

Щоб отримати субвенцію, необхідно подати клопотання:

  • у паперовій формі поштою за адресою: Міністерство цифрової трансформації України, вул. Ділова, 24, м. Київ, 03150;
  • в електронній формі на офіційну скриньку Мінцифри: hello@thedigital.gov.ua. (Обов’язково підпишіть клопотання е-підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа).

За матеріалами Урядового порталу