Ведення бізнесу
Оперативне опрацювання запитів мешканців, електронний реєстр звернень громадян, можливість анонімно повідомити про факти корупції та електронна комунікація з міською владою. Все це гарантує електронна приймальня, яку відкрили в Нікополі. Вона була розроблена з метою налагодження прозорої комунікації між жителями громади та міською владою.
Електронну приймальню було створено в рамках проєкту EUACI «Міста доброчесності», який фінансується ЄС, співфінансується і впроваджується Міністерством закордонних справ Данії. У співпраці з Нікопольською міською радою робота над цим проєктом тривала більше року. Розробкою цього IT-продукту займалася київська компанія IT-Enterprise.
“Нікополь – це єдине місто у Дніпропетровській області, яке буде мати сучасну електронну платформу для обслуговування жителів. Впровадження електронної приймальні дозволить нашим мешканцям швидко та ефективно звертатися до міської влади, подавати свої запити та отримувати необхідну допомогу, що особливо важливо під час воєнного стану. В наших планах подальший розвиток систем, які були впроваджені в межах співробітництва з Антикорупційною ініціативою Європейського Союзу. Разом ми зробимо більше”, – сказав міський голова Нікополя Олександр Саюк.
Відтепер мешканцям міста більше не доведеться чекати у чергах. Написати заяву, подати звернення, запит на інформацію, повідомити про корупцію, і головне – отримати відповідь, відтепер можна в одному місці, не виходячи з дому – через е-приймальню Нікопольської міської ради.
“Впровадження цифрових технологій в органах місцевого самоврядування відіграватиме ключову роль у післявоєнному відновленні. Цифрові інструменти можуть зробити процес прийняття рішень більш прозорим та доступним для громадськості, сприятимуть включенню громади в розвиток бізнесу та підвищать довіру інвесторів, тим самим збільшуючи залучення інвестицій. Ключові переваги цифровізації – це доступність, зручність, відкритість і доброчесність, які дозволять оптимізувати стратегії для забезпечення більшого успіху”, – зазначила Валентина Затишняк, директор Дніпропетровського регіонального інвестиційного агентства.
Хто може скористуватись? Мешканці Нікополя та територіальної громади, представники бізнесу.
Як користуватися? Перейти за посиланням, підтвердити свою особу за допомогою ДІЯ-підпису, BANK ID або електронного підпису, створити електронний кабінет, написати звернення або запит, надіслати його та очікувати відповідь.
Які додаткові можливості? Створивши особистий кабінет, вам буде доступна вся історія ваших звернень та відповідей.
“Ми працюємо разом з Нікопольською міською радою з 2018 року, і продовжуємо це робити навіть у ці складні воєнні роки, зміцнюючи наше партнерство. Електронна приймальня – це особиста зона громадян, де вони можуть вести діалог з представниками міської ради та адміністрацією міста. Е-приймальня може бути особливо цінним інструментом для тих, хто залишив місто, але потребує комунікації з міською владою”, – зазначив керівник EUACI Аллан Паг Крістенсен.
Джерело: https://www.nikopol-mrada.dp.gov.ua/