Ведення бізнесу
Українська промислова компанія «Інтерпайп» в рамках модернізації закладів професійно-технічної освіти в місті Дніпро придбала обладнання для навчання майбутніх верстатників Професійного технічного училища (ПТУ) №2. Про це йдеться у пресрелізі компанії.
«Майстерня верстатників прийняла перших учнів – майбутніх токарів, фрезерувальників та операторів верстатів з Числовим програмним керуванням (ЧПК)», – зазначає компанія.
В нову майстерню «Інтерпайп» придбав обладнання, яке використовує на власному виробництві, актуалізував навчальну програму й навчив викладачів. Це головна та принципова відмінність цього робочого простору. Вже під час навчання молодь здобуде знання та досвід, який зможе застосувати на робочому місці з першого дня.
«Модернізація ПТУ для нас – послідовний крок з розвитку екосистеми технічної освіти в Дніпрі, без якої дефіцит фахівців, здатних працювати на сучасному автоматизованому обладнанні та керувати промисловими роботами подолати практично неможливо. Тому інвестуємо не лише у власне виробництво, а й у школи, виші та заклади профтехосвіти», – наголошує «Інтерпайп».
Майстерня верстатників була оновлена завдяки спільним зусиллям компанії та міської влади, яка відремонтувала приміщення, укриття та частково будівлю.
Зазначимо, в умовах війни українська промисловість стикнулася зі значним дефіцитом кадрів, особливо чоловіків, через мобілізацію до лав ЗСУ та слабко врегульоване бронювання. Інвестиції в навчання нових кваліфікованих працівників є важливою складовою безперебійної роботи підприємств.
Як повідомлялось раніше, в червні «Інтерпайп», в ході Міжнародної конференції з питань відновлення України (URC2024) у Берліні, презентував великий інвестиційний проєкт загальною вартістю близько $1 млрд, який передбачає розширення «зелених» потужностей з виробництва сталі. Зокрема, це будівництво другої черги на електросталеплавильному комплексі «Інтерпайп Сталь» та цеху по виробництву «зеленого» плоского прокату.
«Інтерпайп» – українська промислова компанія, виробник сталевих труб та залізничної продукції. Продукція компанії постачається більш ніж у 50 країн світу через мережу торгових офісів, розміщених на ключових ринках Близького Сходу, Північної Америки та Європи. У 2023 році компанія реалізувала 387 тис. т трубної продукції та 95 тис. т залізничної продукції. Продаж залізничних продуктів здійснюється під брендом KLW.
Джерело: https://gmk.center