Ведення бізнесу
Українська промислова група «Інтерпайп» вийшла на лідерські позиції в ЄС щодо декарбонізації виробництва залізничної продукції.
Кілька років тому європейських покупців цікавили технічні аудити, наразі, перш за все – екологічні, розповіли в компанії в коментарі ЦТС. У виробників запитують про заходи зі скорочення викидів CO2, що безпосередньо впливають на «вуглецевий слід» залізничної продукції. Тож дотримання вимог декарбонізації є необхідним навіть за умов війни та зростання додаткових витрат, таких як логістичні.
У вересні «Інтерпайп» представив свою колісну продукцію під брендом KLW на InnoTrans 2024 у Берліні, яка є найбільшою світовою виставкою рухомого складу. Серед головних тем для галузі були декарбонізація і «зелена» сталь.
Директор дивізіону залізничної продукції «Інтерпайп» Олександр Гарькавий зауважив, що європейський ринок є домашнім для компанії. На виставці InnoTrans група прагнула донести до клієнтів: «Інтерпайп» – серед лідерів з декарбонізації, і має одні із найкращих показників щодо викидів вуглецю у галузі.
«Таких результатів вдалося досягти завдяки запуску електросталеплавильного комплексу «Інтерпайп Сталь», що дало радикальне зниження викидів вуглецю за Scope 1. Проте компанія продовжує працювати над подальшим зниженням викидів, зокрема, збільшуючи частку закупівель «зеленої» електроенергії, що позитивно впливає на показники викидів СО2 за Scope 2», – зазначив топменеджер.
Він пояснив – компанія має конкурентну перевагу в порівнянні з іншими європейськими виробниками залізничної продукції. Йдеться про власні потужності з переробки сировини та виплавки сталі. Вони знаходяться фактично на одному виробничому майданчику із прокатними та фінішними лініями з механічної обробки залізничної продукції, що суттєво мінімізує показники викидів вуглецю за Scope 3. Водночас інші компанії мають більший вуглецевий слід, закуповуючи сталь та сировину у третіх сторін.
Джерело: https://gmk.center/ua/