«Інтерпайп» підтримує освіту в Дніпрі сучасним технічним обладнанням

Українська промислова компанія «Інтерпайп» послідовно розвиває екосистему технічної освіти в регіоні своєї присутності. Днями 6 навчальних локацій Дніпра отримали програмовані конструктори Fischertchnik, йдеться у пресрелізі компанії.

Новітні розробки передали в школи Дніпра та Дніпровську політехніку, де протягом останніх п’яти років відкрили шість сучасних інженерних кабінетів, допомогли адаптувати навчальні програми та підготували викладачів. Завдяки цьому, діти мають можливість послідовно здобувати тут актуальну професію інженера-мехатроніка.

«Вважаємо, обладнання навчальних закладів і технічна освіта, яку в них отримують діти, має відповідати реальним запитам українського промислового сектору. А без залученості бізнесу на кшталт «Інтерпайп», який активно інвестує та розвиває власне виробництво, підтримувати актуальність технічної освіти неможливо», – зазначає компанія.

Окрім поступового насичення шкіл та вищих навчальних закладів Дніпра важливим технічним обладнанням, компанія регулярно організовує профорієнтаційні екскурсії для учнів та студентів. Нещодавно запроваджено новий формат – школярі старших класів спочатку відвідують виробництво, а потів знайомляться з Майстернею верстатників у ПТУ №2, яка була модернізована за участю «Інтерпайп».

Зазначимо, в умовах війни українська промисловість стикнулася зі значним дефіцитом кадрів, особливо чоловіків, через мобілізацію до лав ЗСУ та слабко врегульоване бронювання. Інвестиції в навчання нових кваліфікованих працівників є важливою частиною безперебійної роботи підприємств.

Раніше «Інтерпайп» придбав обладнання, яке використовує на власному виробництві, й актуалізував навчальну програму для навчання майбутніх верстатників Професійного технічного училища №2 в місті Дніпро. Також відкрито ще два сучасні кабінети праці в гімназіях №121 та №24.

«Інтерпайп» – українська промислова компанія, виробник сталевих труб та залізничної продукції. Продукція компанії постачається більш ніж у 50 країн світу через мережу торгових офісів, розміщених на ключових ринках Близького Сходу, Північної Америки та Європи. У 2023 році компанія реалізувала 387 тис. т трубної продукції та 95 тис. т залізничної продукції. Продаж залізничних продуктів здійснюється під брендом KLW.

Джерело: https://gmk.center