Українська платформа продажу нових будинків у США залучила $9,8 млн і змінила назву на Jome

Засновники платформи для продажу нових будинків у США NewHomesMate, заявили про черговий раунд інвестицій переважно від українських інвесторів.

Стартап NewHomesMate, який змінив назву на Jome, залучив $9,8 млн у раунді серії A. Загальна сума фінансування зросла до $16,5 млн.

Основним інвестором став Geek Ventures – орієнтований на емігрантів американський фонд Вадима Роговського та Ігоря Маханька. Також у раунді приєдналися українські фонди U. Ventures, Venna Capital, Roosh Ventures, Network VC, SID Venture Partners, Flyer One Ventures, ангельський синдикат Toloka VC, американський Forefront VP.

Поточна оцінка стартапу не розкривається.

Стартап спочатку мав назву Propertymate і був платформою для ріелторів. Однак продукт особливого успіху не мав, і засновники перепрофілювали його на маркетплейс новобудов уже під назвою NewHomesMate. Ця бізнес-модель виявилася набагато вдалішою і зараз платформа працює у 16 великих містах США, включаючи Остін, Фінікс, Атланту та Майамі, охоплення – 90% доступного ринку новобудов.

Стартап співпрацює із забудовниками, серед партнерів одні з найбільших на американському ринку компаній DR Horton, Lennar та PulteGroup.

Середня вартість одного будинку на платформі – $398 000. З кожної операції стартап отримує близько 3% комісії або близько $12 000. Для виходу на прибутковість потрібно продавати 50–60 на місяць.

“Хочемо вирости наступного року на 200-300%”, – розповідає засновник Богдан Гнатковський. Ребрендинг – лише частина плану.

“Багато клієнтів і навіть деякі працівники стабільно робили помилки в назві, це суттєво обмежувало можливості в маркетингу”, – пояснює третє перейменування Гнатковський. Також проект українців часто плутали з іншою компанією із сусіднього ринку. Jome – фінальний варіант, запевняє він.

Джерело: https://inventure.com.ua