Ведення бізнесу
Міністерство цифрової трнсоформаціїї разом з представниками ПРООН та Посольства Швеції приїхали в регіон, щоб побачити, чи мають громади стабільний зв’язок, доступні ЦНАПи та виїзне обслуговування, яке допомагає маломобільним людям і військовим.
Що було у фокусі візиту
Зв’язок та енергонезалежність.
У Підгородному перевірили роботу базової станції, яку заживили в межах проєкту «Генератор зв’язку». Завдяки проєкту бізнес та небайдужі громадяни можуть під’єднувати власні генератори до базових станцій операторів під час знеструмлень. Оператори компенсують витрати, а люди — залишаються на зв’язку.
Доступність послуг
Оцінили роботу та потреби ЦНАПів у Дніпрі, Самарі та Кривому Розі. У Самарі громада саме зараз перетворює свій ЦНАП на безбар’єрний Дія.Центр. За підтримки EGAP ми залучили експертів з безбар’єрності, які перевірили Центр на доступність та надали рекомендації, як зробити простір не тільки сучасним, а й зручним для кожного.
Особливу увагу приділили мобільним офісам і спеціальним кейсам для виїзного обслуговування, — це дозволяє надавати сервіс маломобільним людям та жителям віддалених районів. Завдяки підтримці ПРООН та партнерів громади в семи областях отримали 13 мобільних ЦНАПів, 30 кейсів «ЦНАП у валізі» та обладнання для ще понад 30 віддалених робочих місць адміністраторів. Це реальні інструменти, щоб надавати послуги швидко та якісно.
Разом з делегацією перевірили, як на практиці адміністратори надають послуги військовим в реабілітаційному центрі. Щоб замовити послугу — потрібно лише зателефонувати в ЦНАП.
Також пройшла зустріч з командами релокованих ЦНАПів, які продовжують працювати для своїх громад в евакуації, та відвідали бібліотеку — хаб цифрової освіти, де за підтримки партнерів безоплатно навчають цифрової грамотності.
Джерело: https://thedigital.gov.ua