Ведення бізнесу
Дніпровський металургійний завод (ДМЗ), що входить до групи DCH Steel, в ході листопадової прокатної кампанії у прокатному цеху №2 (ПЦ №2), що тривала з 12 по 22 листопада, виготовив 6,4 тис. т готової сталевої продукції.
Кампанія виконувалась без вихідних і проходила в максимально напруженому режимі, оскільки внаслідок зниження обсягів замовлень колектив вперше працював за двобригадним графіком.
У листопаді на ДМЗ виготовили стандартну добірку швелерів з 14 по 30. Також прокатали 1,4 тис. т швелерів за євростандартами U100, U120, U140 та U160, невеликі обсяги кутика 125 і шахтної стійки СВП-22. З урахуванням потреб ринку Євросоюзу для підприємства було важливо швидко розпочати та завершити всі позиції перед святковим піковим попитом, тому поставки заготовок на підприємство почались за два тижні до виробничої кампанії.
Окрім того, прокатники успішно перевели на стандартну литу заготовку швелер 30. Це був останній профіль, який донедавна виготовляли з катаної заготовки.
Також на підприємстві продовжили випробування валків, невелику партію яких було закуплено влітку за кордоном. Два валки встановили на клітях №5-6 під час прокатки швелера 30. За підсумками випробувань підприємство планує продовжити співпрацю з новим постачальником.
Також у цеху розпочали освоєння виробництва круга Ø60. Експеримент показав, що цех потенційно може виробляти цей профіль.
Наступну виробничу кампанію у прокатному цеху №2 планують провести у лютому.
Джерело: https://gmk.center