Ведення бізнесу
Конкуренція на насіннєвому ринку України є дуже високою, тому кожна насіннєва компанія ставить перед собою завдання з розробки агроцифрових додатків, щоб бути ближче до аграріїв. Про це 16 жовтня в рамках онлайн-конференції «Озима сівба 2020 в Україні: умови, фактори ризику, тактика аграріїв» повідомила Ольга Молокович, керівник відділу маркетингу MAS Seeds.
«У компанії MAS Seeds таким додатком є AGROTEMPO, метою якого є не просування наших гібридів, а допомога фермеру в спостереженні за посівами, починаючи від сівби до збирання врожаю», – уточнила вона.
Експерт пояснила, що спочатку даний агроцифровий додаток було розроблено для регіональних представників компанії як помічник в їхній повсякденній роботі. AGROTEMPO є базою, яка дозволяє зберігати всі фотографії в поєднанні з конкретним полем, робити нотатки, спостерігати за погодними даними. Також додаток дозволяє зрозуміти, коли у рослин були стресові ситуації і як вони вплинули на вегетацію, на розвиток рослин.
«У 2020 р. ми прийняли рішення підключати до нашого агроцифрового додатка AGROTEMPO і наших клієнтів – виробників, які сіють наші гібриди. Тепер вони отримують усі рекомендації щодо оптимальних термінів сівби, внесення ЗЗР, а також аналіз кліматичних даних і т.д. У кінці сезону, після збирання врожаю, виробнику на мобільний телефон надходить докладний звіт про стан його поля від сівби до збирання культур. Це аналітика, яка допомагає зрозуміти помилки, і рекомендації на наступний рік», – додала Ольга Молокович.