Ведення бізнесу
Міжнародна вертикально інтегрована трубно-колісна компанія (ТКК) “Інтерпайп” нарощує обсяги випуску продукції і майже досягла довоєнного рівня виробництва, продовжує інвестувати, повідомив директор трубного дивізіону “Інтерпайпу” Денис Морозов.
За його словами, наразі компанія експортує 85% обсягів свого виробництва, а в Україні реалізує 15% продукції, тому питання продажу на зовнішніх ринках для “Інтерпайпу” дуже важливе.
Морозов зазначив, що уряд України в напрямі зняття торговельних бар’єрів зробив багато, тож компанія має більше можливостей експортувати свою продукцію, зокрема до ЄС.
“Зняття бар’єрів дало нам великий поштовх до зростання, цього року ми на ринку ЄС зросли суттєво. І уряд має продовжувати цим займатися (зняттям торговельних бар’єрів – ІФ-У), це стратегічне питання виживання нашого експорту”, – наголосив топменеджер.
Він зазначив, що наразі обсяг виробництва компанії наблизився до довоєнного: до Європи постачається приблизно третина обсягів, значні обсяги постачаються до Австралії, а загалом компанія працює в багатьох регіонах – у 80 країнах світу.
Разом із тим, Морозов позначив низку проблем, серед яких – збільшення собівартості продукції, високі тарифи на електроенергію, що дуже важливо для компанії. І нагадав, що “Інтерпайп” інвестував значні кошти в будівництво “зеленого” електросталеплавильного заводу, що працює на е/е, і високі тарифи суттєво збільшують собівартість продукції.
Серед інших викликів – близькість до лінії фронту Нікополя, де розташовані основні активи компанії. І місто регулярно обстрілюється, що не дає змоги нормально працювати – постійно тривоги, постійно зупинення виробництва та багато іншого.
“Але ми віримо, продовжуємо інвестувати. Цього місяця ми відкриємо нове термовідділення в Нікополі – велика інвестиція в $40 млн. І будемо інвестувати далі – у нас багато планів”, – сказав топменеджер.
Також серед інших проблем Морозов назвав мобілізацію, брак фахівців, можливе збільшення податків, логістику. Продукцію частково відправляють у Європу фурами, але значні поставки йдуть морем – у США, на Близький Схід, у Канаду та інші країни.
За його словами, основними конкурентами для “Інтерпайпу” є, зокрема, компанії Китаю і Південної Кореї.
“У кого найнижча собівартість доставки, логістики, у того велика сила. У нас у цьому проблема, тому що вартість логістики значна зараз”, – констатував директор трубного дивізіону, додавши, що через це компанія не може працювати на низці ринків.
“Інтерпайп” – українська промислова компанія, виробник безшовних труб і залізничних коліс. Її продукцію поставляють у понад 80 країн світу через мережу торговельних офісів, розміщених на ключових ринках Близького Сходу, Північної Америки та Європи. В “Інтерпайпі” працює близько 9 тис. співробітників. У 2023 році компанія перерахувала до бюджетів усіх рівнів 4,4 млрд грн.
У структурі компанії – п’ять промислових активів: “Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод (НТЗ)”, “Інтерпайп Новомосковський трубний завод (НМТЗ)”, “Інтерпайп Ніко-Тьюб”, “Дніпропетровський Втормет” і електросталеплавильний комплекс “Дніпросталь” під брендом “Інтерпайп Сталь”.
Джерело: https://interfax.com.ua