Результати дослідження «Портрет українських жінок-підприємиць»

Cartoon exhausted woman sitting and table and working isolated flat vector illustration. Tired businesswoman with professional burnout syndrome. Tiredness and trouble concept

Громадська Організація «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі» оновила результати дослідження «Портрет українських жінок-підприємиць». Ініціатива реалізується за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України». Дослідження висвітлює основні проблеми жіночого підприємництва й спрямовує зусилля держави та донорських організацій на його розвиток у воєнний та повоєнний часи.

Основні характеристики жіночого підприємництва, що простежуються у 2022 році: 

  • жінки-підприємиці суб’єктивно та неоднозначно оцінюють сучасний стан підприємництва в Україні — від «продовжують діяльність» до «повністю або частково призупинили свою діяльність»;
  • найважливішою перевагою визначають можливість поєднання бізнес-діяльності з особистим життям;
  • лише 10% жінок-підприємиць здійснюють свою діяльність по всій Україні — переважна більшість працюють виключно у своєму регіоні;
  • 16% підприємиць займаються експортом;
  • основні експортні ринки — ЄС (70%), США (32%), Канада (12%), Близький Схід (10%), Африка (5%), Велика Британія (1%);
  • 55% власниць бізнесу зазначають про погіршення умов ведення підприємництва, але продовжують свою діяльність;
  • збільшився відсоток тих, хто стикається зі стереотипами в межах підприємницької діяльності (54%);
  • 94% жінок-підприємиць позитивно ставляться до жінки-партнера в бізнесі, але також спостерігається збільшення кількості партнерів-чоловіків в бізнесі;
  • 9 з 10 власниць бізнесу стверджують, що в Україні є всі можливості для розвитку жіночого підприємництва.

Ознайомитись з повною версією дослідження можна за посиланням.

Джерело: www.business.diia.gov.ua