Ведення бізнесу
ArcelorMittal – провідна світова сталеливарна та гірничодобувна компанія з присутністю у 60 країнах та виробничими активами у 18 країнах. У січні-червні 2022 року знизив випуск сталі на 12,7% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року – до 30,9 млн т. Про це йдеться у фінансовому звіті, опублікованому на сайті підприємства.
Відвантаження сталі за пів року становили 14,4 млн т. Це на 8,9% менше, ніж за січень-червень 2021 року.
Видобуток залізної руди за підсумками першого півріччя знизився на 2% у порівнянні із січнем-червнем 2021 року – до 24 млн т.
У другому кварталі ArcelorMittal скоротив випуск сталі на 10,4% в порівнянні з першим кварталом – до 14,6 млн т. У порівнянні з другим кварталом 2021 року виробництво впало на 18%.
Виробництво руди за три місяці становило 12 млн т, що відповідає результату першого кварталу і на 7,1% більше, ніж у другому кварталі 2021 року.
«У першому півріччі ми завершили низку цільових придбань, що відображають зміни енергетичних та металевих ресурсів, необхідних для виробництва сталі з низьким рівнем викидів вуглецю, а також прагнення зміцнити нашу присутність у регіонах, які мають змогу виробляти недорогий “зелений” водень. Серед таких – Бразилія, де ми оголосили про намір придбати одного з найдешевших виробників слябів у країні», – зазначив CEO ArcelorMittal Адітья Міттал.
За підсумками 2021 року ArcelorMittal скоротив виробництво сталі на 3,3% в порівнянні з 2020 роком – до 69,1 млн т. Відвантаження металопродукції за рік знизилося на 9% – до 62,9 млн т. Видобуток залізної руди знизився на 7,4% – до 26,2 млн т, а відвантаження сировини – на 8% до 26 млн т.
Слід зазначити, що ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» ухвалило з серпня 2022 року призупинити роботу гірничо-збагачувального комбінату на найближчі три місяці.
Як зазначає компанія, тимчасова зупинка ГЗК викликана зниженням активності в Європі на тлі ризику рецесії, а також суттєвим зростанням витрат на доставку залізняку. Комбінат зазнає труднощів із відвантаженням продукції експорту. Блокада портів призвела до повного переходу на перевезення металопродукції споживачам залізницею. При цьому витрати на доставку зросли у 5 разів.
Джерело: www.gmk.center