Ведення бізнесу
Команда Дніпропетровського регіонального інвестиційного агентства (DIA) провела авторський семінар-тренінг, розроблений за власною методикою для представників Донецької ОДА.
Основною метою тренінгу було представлення механізмів, методик та інструментарію необхідних для маркетингового просування регіону на світовій арені та інтенсифікації інвестиційної діяльності на території області.
Під час тренінгу командою DIA було надано практичні рекомендації щодо формування дієвих інформаційно-презентаційних матеріалів задля формування іміджу області як інвестиційно привабливої території.
Особливу увагу приділили процесу створення Інвестиційного паспорту «від ідеї до кінцевого продукту», оскільки саме інвестиційний паспорт є одним із головних та широковживаних інструментів посилення мотивації інвестування та, у свою чергу є відносно незалежним від формування інвестиційного клімату, і пов’язаний не лише з організаційними моментами.
«Інвестиційний паспорт – це регіональний інформаційно-презентаційний інструмент «першого знайомства», який є основним кроком маркетингу територій, тобто підвищення її інвестиційної привабливості як для зовнішнього так і для внутрішнього інвестора шляхом надання їм необхідної інформації для прийняття рішень щодо інвестування. Хочу зазначити, що ідея створення інвестиційного паспорту області не є новою, але ексклюзивність документу, який підготувала команді DIA, полягає не тільки у тому, що він є вперше зібраним єдиним комплексним документом, який містить великий об’єм інформації, але і в її подачі. Адже процес створення інвестиційного паспорту є не тільки системною роботою. У цьому виданні є частка креативу кожного члена команди DIA. І ми пишаємося тим, що такий ґрунтовний та масштабний підхід до формування важливого для області документа було застосовано вперше саме Інвестиційним Агентством. І нам дуже приємно, що наш досвід може бути корисним для інших регіонів України. Ми відкриті і радо поділимося з кожним своїми напрацюваннями» – зазначила директор DIA Валентина Затишняк.