Консалтингова фірма McKinsey провела дослідження, в якому дійшла висновку, що до 2030 року метавсесвіт може принести до $5 трлн у варіантах використання для споживачів та підприємств.
McKinsey зростання індустрії метавсесвіту пояснює поєднанням кількох факторів. Ключовим елементом, що сприяє зростанню та прийняттю технології, є коефіцієнт прийнятності метавсесвіту для різних гендерів, географічних регіонів, демографічних груп та поколінь.
Mckinsey зазначає, що споживачі вже продемонстрували свою готовність витрачати гроші на цю технологію. Компанії також активно інвестують в інфраструктуру, що підтримує розвиток метапростору, а бренди вже експериментують та відзначають позитивні відгуки.
Для споживачів лише електронна комерція відбиває потенціал високого рівня метаверсійного використання. Однак інші сфери, такі як реклама, освіта, ігри та розваги у прямому ефірі, залучатимуть споживачів середнього рівня використання у метасередовищі.
Комбінаторна природа технології є ще одним фактором, що зумовлює великий обсяг, що прогнозується для метамережі до 2030 року.
Два з найбільш значущих існуючих та більш просунутих напрямків використання метапростору, визначених McKinsey, — це «Маркетинг брендів та залучення споживачів» та «Цифрові двійники».
Джерело: www.inventure.com.ua