Ведення бізнесу
Українська компанія «Інтерпайп» у січні-травні збільшила випуск залізничної продукції на 13%, до 89,6 тис. тонн, у порівнянні з відповідним періодом минулого року. Про це йдеться в презентації квартальних результатів, опублікованих на сайті підприємства.
Виробництво сталі за 5 місяців, навпаки, скоротилося на 17%, до 333,2 тис. тонн, а труб – на 34%, до 194,2 тис. тонн.
У травні компанія виробила 60,8 тис. тонн сталі, 40,4 тис. тонн залізничної продукції, 17,6 тис. тонн труб.
Продажі круглої сталевої заготовки в січні-травні збільшилися на 130,3%, до 15,2 тис. тонн, а залізничної продукції – на 17,9%, до 94,1 тис. тонн. Реалізація труб скоротилася на 27,8 %, до 188,1 тис. тонн.
Географія поставок залізничної продукції:
Основні напрямки реалізації труб:
«Інтерпайп» пояснює зростання поставок залізничної продукції обговоренням відновлення в Євразійському економічному союзі (ЄАЕС) антидемпінгового мита на українські залізничні колеса в розмірі 34,22%. Дистриб’ютори намагалися максимально збільшити запаси до початку дії мита.
«Інтерпайп» – міжнародна вертикально інтегрована трубно-колісна компанія, що входить до ТОП-10 виробників безшовних труб у світі й до ТОП-3 виробників суцільнокатаних залізничних коліс.
За підсумками першого кварталу 2020 року компанія знизила виручку на 8,1%, до $251 млн, у порівнянні з відповідним періодом 2019-го. EBITDA компанії за 5 місяців становила $86 млн у порівнянні з $68 млн минулого року.
Джерело: www.gmk.center