Інвестиції та інновації в екологічно відповідальне майбутнє: проєкт виробництва AdBlue на супроводі DIA

Підприємство «МІМ» виступає в ролі провідного експерта на ринку хімічної обробки поверхні металу та фарбування. У 2023 році компанія розпочала реалізацію інвестиційного проєкту зі створення виробництва AdBlue для ефективної нейтралізації вихлопних газів дизельних двигунів. Це компанія інвестує у передове виробництво, яке гарантує високу якість продукції.

Протягом 2023 року український ринок AdBlue зріс більше ніж удвічі (+108%) порівняно з минулим роком, до 48,9 млн л, та оцінюється у 960 млн грн на рік. Прогноз для ринку ЄС на 2024 рік – €3,6 млрд. Головними споживачами AdBlue є Німеччина (1,1 млрд літрів щорічно), Франція (1,01 млрд літрів щорічно), Італія (0,6 млрд літрів щорічно) та Іспанія (0,62 млрд літрів щорічно).

Наразі МІМ, в рамках реалізації інвестиційного проекту, розглядає можливості залучення додаткових коштів для організації виробництва AdBlue. Цей інноваційний продукт, який є ефективною присадкою для дизельного палива, допомагає зменшити викиди вихлопних газів, відповідаючи екологічним стандартам ЄС. Використання AdBlue обов’язкове для автомобілів, які працюють на дизельному палеві та відповідають стандарту викидів Євро-6.

Враховуючи високий потенціал та зростання ринку AdBlue, метою інвестиційного проекту є насичення внутрішнього ринку вітчизняною продукцією, поступово витісняючи імпортну продукції, завдяки високій якості та конкурентоспроможній ціні. Продуктивність лінії становитиме 9 тис. літрів на годину, що при 8-годинному робочому дні складає 1,3 млн. літрів щомісяця або 16 млн. літрів на рік.

Проєкт орієнтований, як  на внутрішній український, так і на експорт продукції на ринки, де запроваджено  стандарт викидів для автотранспорту Євро-6. Нове виробництво передбачає створення додаткових 9-15 робочих місць.

Загальна вартість проєкту складає $341,3 тис., включаючи закупівлю європейського ($177,1 тис.), та українського ($99,5 тис.) обладнання. Ресурси компанії для реалізації проєкту становлять $120 тис. Орієнтований термін окупності складає 30-36 місяців.

Після введення виробництва AdBlue, «МІМ» розглядає можливість відкриття другого виробництва – пластикової тари об’ємом 5л, 10л, 20л та 1000л IBC куб.

Компанія «МІМ» продовжує впроваджувати нові інвестиційні проєкти у Дніпропетровському регіоні, використовуючи значний досвіт впровадження німецьких технологій.

Детально ознайомитись з інвестиційним проєктом DIA можна за посиланням.

Довідково:

AdBlue – присадка для дизельного палива, яка знижує вміст оксидів азоту у вихлопах дизельних двигунів на 90%. Використання AdBlue передбачено європейськими екологічними нормами Євро-4-5-6 та є обов’язковим для дизельних автомобілів, які відповідають стандартам ЄС.

Підприємство «МІМ» з 2002 року є лідером на ринку України у сфері впровадження технологій хімічної обробки поверхні металу перед фарбуванням, волочіння труб та дроту, гарячого оцинкування та інших областях. З 2011 року «МІМ» єдиний офіційний дистриб’ютор компанії Basf-Chemetall (раніше Chemetall), що є лідером у галузі. Хімічні технології та продукти відповідають вимогам сертифікації та виробляються на заводах по всьому світу.