Ведення бізнесу
Гірники Першотравневого кар’єру Північного гірничо-збагачувального комбінату (Північний ГЗК) працюють за новою виробничою схемою, завдяки якій знижують собівартість продукції при належній якості для виготовлення конкурентоспроможної ЗРС.
Щоб забезпечити виготовлення високоякісного концентрату з нижчою собівартістю, гірники кар’єра оптимізували вантажопотоки з південно-східного борту, створивши транспортне сполучення горизонту -130 м та приймального колодязя дробильної фібрики №3 на горизонті -193 м.
«Нововведення дало змогу скоротити середньомісячну відстань транспортування руди на 700 м, що суттєво вплинуло на витрати дизпалива та великогабаритних шин для технологічного транспорту», – зазначається в повідомленні.
Як зауважується, руда з південно-східного напряму відповідає затребуваним якісним показникам. Це дозволяє збагачувачам виготовляти високоякісний концентрат А-1 із вмістом заліза 68%+. Його собівартість нижча у порівнянні з тим, що раніше отримували на міксі руди Першотравневого та Ганнівського кар’єрів.
Крім південно-східного борту гірники розробляють нижні горизонти на півночі і на заході. Що стосується західного борту, вже розроблені проєкти з операційної ефективності. Їх впроваджуватимуть з 1 січня 2024 року. Це має принести економію завдяки скороченню відстані перевезення гірничої маси та відповідній оптимізації витрат.
Нагадаємо, що Північний ГЗК налагодив виробництво однорідних окатишів із вмістом заліза більш ніж 65%. Технологи підприємства застосували операційні покращення у технологічному ланцюгу виготовлення концентрату й окатишів, аби ЗРС північан відповідала вимогам європейських металургів.
Джерело: https://gmk.center/ua/