Ведення бізнесу
28 березня відбулася презентація Експортної стратегії України, яку розробило Міністерство економічного розвитку та торгівлі України.
Експортна стратегія України визначає вектор розвитку та реалізації торговельного потенціалу, зростання експорту і сприяє формуванню сильної та ефективної економіки. Першим етапом Експертної стратегії України є Дорожня карта стратегічного розвитку торгівлі України, розрахована на наступні 5 років.
Головне завдання – підвищити конкурентоспроможність українського експорту шляхом усунення перешкод та визначення конкретних можливостей за допомогою чітких кроків, описаних у Плані дій. Для реалізації Плану дій визначили 56 завдань, задіяли близько 40 державних і недержавних інституцій та окреслили три основні цілі стратегії:
1 – створення сприятливих умов, що стимулюють торгівлю та інновації для диверсифікації екпорту;
2 – розвиток послуг із підтримки бізнесу та торгівлі, здатних підвищити конкурентоспроможність підприємств, зокрема МПС;
3 – зміцнення навичок і компетенцій підприємств, зокрема МПС, необхідних для участі в міжнародній торгівлі.
Зокрема, документ визначає 75 країн світу, з якими Україна в нинішніх економічних, логістичних і юридичних обставинах торгує недостатньо – на 6,5 мільярда доларів.
Згідно стратегії, основними галузями, які формуватимуть український експорт, мають стати харчова промисловість, ІТ-галузь, машинобудування і аерокосмічна галузь, а також так звані “креативні” галузі, що передбачають інноваційні підходи у задоволенні потреб клієнтів.
Також стратегія визначає перспективні ринки для українського експорту, серед яких ключове місце займають 28 країн ЄС – найважливіші зовнішньоекономічні партнери країни. Серед інших країн найбільш перспективними є США, Китай, Туреччина, Японія, Ізраїль та Індія.
[embeddoc url=”http://dia.dp.gov.ua/wp-content/uploads/2017/03/1.-Brochure_STDR_20_pages_27.03.2017.pdf” width=”100%” viewer=”google”]
Джерело: http://www.me.gov.ua/