Презентація експортної стратегії України

28 березня відбулася презентація Експортної стратегії України, яку розробило Міністерство економічного розвитку та торгівлі України.

Експортна стратегія України визначає вектор розвитку та реалізації торговельного потенціалу, зростання експорту і сприяє   формуванню сильної та ефективної економіки.  Першим етапом Експертної стратегії України є Дорожня карта стратегічного розвитку торгівлі України, розрахована на наступні 5 років.

Головне завдання – підвищити конкурентоспроможність українського експорту шляхом усунення перешкод та визначення конкретних можливостей за допомогою чітких кроків, описаних у Плані дій. Для реалізації Плану дій визначили 56 завдань, задіяли близько 40 державних і недержавних інституцій та окреслили три основні цілі стратегії:

1 – створення сприятливих умов, що стимулюють торгівлю та інновації для диверсифікації екпорту;

2 – розвиток послуг із підтримки бізнесу та торгівлі, здатних підвищити конкурентоспроможність підприємств, зокрема МПС;

3 – зміцнення навичок і компетенцій підприємств, зокрема МПС, необхідних для участі в міжнародній торгівлі.

Зокрема, документ визначає 75 країн світу, з якими Україна в нинішніх економічних, логістичних і юридичних обставинах торгує недостатньо – на 6,5 мільярда доларів.

Згідно стратегії, основними галузями, які формуватимуть український експорт, мають стати харчова промисловість, ІТ-галузь, машинобудування і аерокосмічна галузь, а також так звані “креативні” галузі, що передбачають інноваційні підходи у задоволенні потреб клієнтів.

Також стратегія визначає перспективні ринки для українського експорту, серед яких ключове місце займають 28 країн ЄС – найважливіші зовнішньоекономічні партнери країни. Серед інших країн найбільш перспективними є США, Китай, Туреччина, Японія, Ізраїль та Індія.

[embeddoc url=”http://dia.dp.gov.ua/wp-content/uploads/2017/03/1.-Brochure_STDR_20_pages_27.03.2017.pdf” width=”100%” viewer=”google”]

 

Джерело: http://www.me.gov.ua/