Громадська Організація «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі» оновила результати дослідження «Портрет українських жінок-підприємиць». Ініціатива реалізується за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України». Дослідження висвітлює основні проблеми жіночого підприємництва й спрямовує зусилля держави та донорських організацій на його розвиток у воєнний та повоєнний часи.
Основні характеристики жіночого підприємництва, що простежуються у 2022 році:
- жінки-підприємиці суб’єктивно та неоднозначно оцінюють сучасний стан підприємництва в Україні — від «продовжують діяльність» до «повністю або частково призупинили свою діяльність»;
- найважливішою перевагою визначають можливість поєднання бізнес-діяльності з особистим життям;
- лише 10% жінок-підприємиць здійснюють свою діяльність по всій Україні — переважна більшість працюють виключно у своєму регіоні;
- 16% підприємиць займаються експортом;
- основні експортні ринки — ЄС (70%), США (32%), Канада (12%), Близький Схід (10%), Африка (5%), Велика Британія (1%);
- 55% власниць бізнесу зазначають про погіршення умов ведення підприємництва, але продовжують свою діяльність;
- збільшився відсоток тих, хто стикається зі стереотипами в межах підприємницької діяльності (54%);
- 94% жінок-підприємиць позитивно ставляться до жінки-партнера в бізнесі, але також спостерігається збільшення кількості партнерів-чоловіків в бізнесі;
- 9 з 10 власниць бізнесу стверджують, що в Україні є всі можливості для розвитку жіночого підприємництва.
Ознайомитись з повною версією дослідження можна за посиланням.
Джерело: www.business.diia.gov.ua