Споживання снеків зростає завдяки їх зручності та поживності, закінчення пандемії Covid-19 та збільшення виробниками асортименту з фокусом на здорові опції.
Тренди, які актуальні для снеків:
- Фокус на здоров’я: споживачі все більше звертають увагу на здорове харчування та вивчають інгредієнти перед купівлею продукту.
- Веганські опції: веганські, вегетаріанські та рослинні дієти набувають популярності в Європі через занепокоєння споживачів щодо впливу тваринництва на навколишнє середовище та все більшого визнання користі рослинної дієти для здоров’я.
- Екологічне пакування: для багатьох споживачів в країнах ЄС захист ресурсів Землі стає все більш пріоритетним і це впливає на всі аспекти їхнього життя, тому вони все більше шукають харчові продукти та бренди, які явно віддають перевагу екологічності.
- Зростання частки private label: зростаючий рівень інфляції вплинув на купівельну спроможність споживачів у Європі, як і в інших країнах світу. Споживачі адаптують свою купівельну поведінку, шукаючи доступніші ціни та максимально вигідне співвідношення ціни та якості.
Зважаючи на важливість та затребуваність експертизи з цієї сфери, експерти Офісу з розвитку підприємництва та експорту спільно підготували дослідження «Тренди снеків на ринку Європи», з якого ви дізнаєтесь:
- про основних імпортерів снеків серед країн ЄС,
- обсяги споживання за країнами Європи та перспективні продукти, споживання яких зростатиме наступні 5 років,
- тренди на ринку снеків в ЄС, які потрібно врахувати під час експорту до ЄС.
Більш детально читайте за посиланням.
Дослідження підготовлене Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес та за підтримки Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
Джерело: https://export.gov.ua