Ведення бізнесу
Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка визначає порядок та умови надання субвенції для розвитку мережі ЦНАП. Завдяки постанові з’явиться чіткий механізм надання та використання коштів з державного бюджету місцевим бюджетам для розбудови мережі ЦНАП.
Головна мета — щоб у кожної людини був доступ до якісних державних сервісів, незалежно від того, де вона мешкає, — у місті-мільйоннику чи маленькій територіальній громаді. Сьогодні українці можуть отримати адмінпослуги у 687 центрах.
«Постанова — це наступний крок до реалізації стратегічної мети — ЦНАП у кожній громаді. Завдяки цьому українці зможуть отримувати державні послуги поруч зі своєю домівкою. Крім цього, громади зможуть закупити паспортне обладнання, обладнання для виготовлення водійського посвідчення та інше устаткування», – зазначила заступник Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська.
Постанова дозволить:
Зараз у ЦНАП у середньому можна отримати 105 адміністративних послуг, а рівень задоволеності послугами вимірюється не у всіх Центрах. Планується збільшити кількість послуг до 400-800 і підвищенням рівня задоволеності до 90% і вище.
У 2021 році планується запустити перші Центри Дія — one-stop shop із комплексом усіх необхідних послуг для громадян. У Центрах Дія люди зможуть швидше та зручніше отримати послуги: кілька послуг відразу замість кількох візитів, як це зараз. Очікується, що вже найближчим часом Центри Дія будуть в кожній області.
На сьогодні пріоритетом є розвиток мережі ЦНАП та спрощення процесу надання адмінпослуг. Вперше в Україні запроваджується фінансову державну підтримку для ЦНАП та здійснюється робота над тим, щоб ЦНАП стали портретом сучасної та інноваційної держави в кожній громаді, а українці змінили ставлення до державного сервісу.
Щоб отримати субвенцію, необхідно подати клопотання:
За матеріалами Урядового порталу