Ведення бізнесу
Українські виробники металопродукції відкривають ринок Європи завдяки скасуванню митних тарифів. Таким чином, для українських компаній питанням виживання стає фактор наявності експорту. Хоча всі інвестиції в технологічне нове обладнання здійснюватимуться вже в повоєнний час.
Про це розповів Сергій Коваленко, комерційний директор Національної мережі металу Vartis, оцінюючи результати участі у виставці Wire&Tube у Дюссельдорфі, яка відбувалася 20-24 червня.
«Сьогодні рівень попиту на металопрокат в Україні є мінімальним. Для українських компаній питання виживання та розвитку вирішується тим, чи вийдуть вони на вдалий експорт. Зокрема – на європейський ринок, який близький та зрозумілий. Нові безмитні правила експорту для українських товарів дають змогу це зробити. Далі вся справа за самими компаніями», – наголосив Сергій Коваленко.
У нинішній виставці через війну та заборону на виїзд за кордон чоловіків були представлені чотири українські виробники – «Дніпрометиз», «Фрунзе», «ПлазмаТек» та Centravis, а також міжнародна корпорація, яка має добувні та виробничі потужності в Україні – ArcelorMittal.
Щодо тенденцій на ринку Європи, представники Vartis відзначили, що світові виробники націлені на створення металопродукції з максимальною доданою вартістю. Дедалі більше підприємств намагаються стати більш технологічними та інвестують у нове обладнання, представлене на виставці.
«Потреба в такому обладнанні є й в Україні, але воєнна ситуація поки що не дає компаніям інвестувати в нього. Це відстрочується до повоєнних часів. Таке обладнання, звісно, необхідно, щоб встигати за розвитком світового ринку та виробляти конкурентоспроможну за якістю продукцію для нових ринків», – розповів Сергій Коваленко.
Джерело: www.gmk.center