Український SaaS-стартап Uspacy залучив €420 тис на розвиток CRM та вихід у Польщу

Український SaaS-стартап Uspacy завершив pre seed раунд, зібравши загалом 420 000 євро.  Раунд підтримали Startup Wise Guys, кілька українських бізнес-ангелів і гранти від Google for Startups, Seeds of Bravery, Glovo Startup Lab і Українського стартап-фонду за підтримки UMAEF.

Про Uspacy

Uspacy був заснований у 2022 році в Києві Дмитром Сусловим, Кирилом Мельничуком, Спартаком Поліщуком і Володимиром Пімаховим. Uspacy — це універсальна платформа для малого та середнього бізнесу, що поєднує CRM, управління завданнями та проєктами, корпоративний чат та автоматизацію процесів.

Платформа підтримує налаштування об’єктів, інтеграцію з українськими маркетплейсами, CMS, служби доставки й оплати. Вона пропонує мобільний застосунок і новинну стрічку у стилі соціальних мереж. Uspacy активно використовується приватними компаніями та державними установами і розширюється на ринки Польщі, Бразилії та інших країн.

«Ми створюємо Uspacy для команд, які прагнуть оптимізації процесів, прозорості та продуктивності. Наша увага зосереджена на малих і середніх підприємствах, які вже усвідомили необхідність організації своїх робочих процесів. Ми впевнені, що можемо запропонувати їм більше, ніж окремі корпоративні системи та глобальні продукти, які не адаптовані до місцевих ринків», — каже Дмитро Суслов, генеральний директор і співзасновник Uspacy.

Деталі інвестиції

  • У раунді взяли участь естонський фонд Startup Wise Guys і кілька українських бізнес-ангелів, які інвестували 250 000 євро.
  • Додаткові 170 000 євро були отримані у вигляді грантів від Google for Startups, Seeds of Bravery, Glovo Startup Lab та Українського стартап-фонду за підтримки Українсько-Молдовського американського підприємницького фонду (UMAEF).
  • Акселератор Startup Wise Guys інвестує в стартапи на ранній стадії розвитку з Естонії, Центральної Європи та Африки. З 2012 року він інвестував у понад 350 стартапів і мав 13 виходів.
  • Він інвестував в український оборонний технологічний стартап Frontline та естонські фінтех-стартапи CryptoSwift і Pointship.

Кошти будуть спрямовані на подальший розвиток продукту Uspacy та активне розширення маркетингу, переважно в Україні та Польщі. Команда прагне довести свою здатність до міжнародного масштабування та продемонструвати значну привабливість для іноземних інвесторів.

 

Джерело: https://ain.ua/