Ведення бізнесу
Уряд здійснив важливий крок з імплементації дорожньої карти щодо розвитку виноградарства та виноробства, підтримки національних виробників, боротьби з фальсифікатом та підвищення якості продукції.
Рішенням Уряду врегульовано питання мінімальних роздрібних цін на окремі види виноробної продукції та приведення їх опису у відповідність до Податкового кодексу.
“Зараз дуже важливо захистити внутрішній ринок вин від зовнішньої експансії та забезпечити споживача якісними українськими продуктами виноробства. У результаті виграють всі: українські винороби стануть конкурентоспроможними і відновлять втрачені позиції на ринку. Виноградарі матимуть більший попит на їх сировину. Український споживач матиме якісний, а не фальсифікований, продукт», – зазначив Міністр розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Ігор Петрашко.
Прийнята постанова усуває усі маніпулятивні різночитання та врегульовує питання “ціна має дорівнювати якості”.
“Національні виробники втратили 40% ринку ігристих вин, у зв’язку з чим була загроза закриттю українських виноробних заводів. Збільшення ж виробництва дасть можливість українським підприємствам відновити роботу, зберегти наявні та створити нові робочі місця, що призведе до наповнення бюджету та соціальної стабільності”, – наголосив Міністр.
Постановою підвищується мінімальна роздрібна ціна на українські вина ігристі та вина газовані, зброджені напої, вина (напої) ароматизовані ігристі (газовані) з 89 до 109 грн за пляшку 0,7-0,75 літра (+ 20 гривень), а також приводиться у відповідність до Податкового кодексу України опис цих виробів та їх коди згідно з УКТЗЕД.
Нагадаємо, що унікальністю Царичанської громади є діяльність на її території ТОВ «Алкогольно-безалкогольного комбінату “Дніпро”». Це підприємство з піввіковою історією, основна діяльність якого сконцентрована на виробництві алкогольних та безалкогольних напоїв. ТОВ «АБК Дніпро» випускає авторський алкогольний напій ТМ «Al Capone», традиційний коньячний напій ТМ «Перший український», натуральні виноградні вина ТМ «La Cantina», а флагманом підприємства є лінійка горілок і настойок ТМ «Петриківська».
Детальніше з пропозиціями громади запрошуємо ознайомитись в Інвестиційному профілі ТГ за посиланням.
Джерело: www.me.gov.ua