Ведення бізнесу
27 грудня, Уряд затвердив Експортну стратегію України: Дорожню карту стратегічного розвитку торгівлі на період 2017 – 2021 років, яка була розроблена Мінекономрозвитку за участі бізнесу та експертів.
Документ узагальнює спільну позицію Уряду та бізнесу щодо визначених орієнтирів для розвитку торговельних відносин України, подолання перешкод та використання всіх наявних можливостей з метою розвитку експорту.
“Це чіткий план дій як Україні перейти від переважно експорту сировини до експорту наукомісткої інноваційної продукції для успіху України на світових ринках. Документ визначає географічні пріоритети для експорту до 2021 року (так звані “ринки у фокусі”), де є найбільше можливостей саме для українського виробника. Експортна стратегія також формує орієнтири для створення світових ланцюгів доданої вартості, де український виробник здобуде гідні позиції та вигідні можливості для збільшення виробництва саме середньо- та високотехнологічної продукції”, – коментує рішення Уряду Степан Кубів, Перший віце-прем’єр-міністр – Міністр економічного розвитку і торгівлі України.
Він додав, що схвалення Урядом цього документа є надзвичайно важливим сигналом експортерам про те, що Уряд усвідомлює і розуміє потреби українських експортерів і продовжить роботу щодо розвитку українського експортного потенціалу.
Дорожня карта визначає стратегічні цілі розвитку торгівлі України на наступні чотири роки. Серед них: створення умов для розвитку сфер торгівлі та інновацій задля диверсифікації експорту українських товарів та послуг, підтримка експорту з боку держави, а також підвищення рівня знань та навичок, необхідних підприємствам для здійснення міжнародної торгівлі.
Також у рамках Експортної Стратегії було затверджено перелік нових перспективних ринків, які зможуть замінити традиційні експортні ринки, доступ на які ускладнено через політичну ситуацію. Зокрема, було визначено топ-20 ринків, які, за умови вибору правильних форм і інструментів роботи з ними, здатні показати досить швидкі результати. Серед них, крім країн ЄС: Єгипет, Індія, Білорусь, Грузія, Молдова, Іран, Саудівська Аравія, Китай, Японія, США, Канада, Швейцарія та Бангладеш.
Технологічний, інноваційний, організаційний та інфраструктурний розвиток сфери міжнародної торгівлі потребує запровадження нових підходів до реалізації власної продукції підприємствами України, через збільшення доданої вартості та поглиблення переробки. Зокрема, сільськогосподарські підприємства Дніпропетровської області активно розглядають питання щодо започаткування інвестиційних проектів, які дозволять експортувати олію, а не насіння соняшника; муку, комбікорм, а не зернові культури.
Детальніше щодо Експортної стратегії України за посиланням.
Джерело: www.kmu.gov.ua