Ведення бізнесу
Частка онлайн-торгівлі у Східній Європі зросла в цьому році до 10% від загального обсягу роздрібних продажів. При цьому найбільше зростання e-commerce зафіксований в Україні, приблизно на 45%, — до 8% від загального обсягу роздрібних продажів у країні, йдеться в дослідженні лондонської компанії Euromonitor International.
Згідно з даними дослідження, продуктовий e-commerce в Україні у 2020 р. виріс на 107% у порівнянні з торішніми показниками. Це обумовлено карантинними обмеженнями, які сприяли співпраці продуктових ритейлерів із сервісами доставки.
Найбільш популярними послугами сервісів доставки стали безкоштовна доставка, її відстеження і можливість безкоштовного повернення.
“Згідно з прогнозом, частка e-commerce в загальній структурі продажів продовжить рости в найближчі п’ять років і у 2025 р. складе в Україні близько 11%”, — йдеться у дослідженні.
Україна також продемонструвала найвищий у Східній Європі показник приросту в офлайн-рітейлі — близько 5%. При цьому продуктові ритейлери фіксували зміну поведінки покупців під час карантину, які стали частіше здійснювати покупки в невеликих магазинчиках.
“Серед трендів в продуктовому рітейлі особливо виділяється перехід до невеликих форматів. По всій Східній Європі невеликі продуктові точки показують кращі результати в поточному році й, згідно з прогнозом, будуть їх демонструвати й надалі. При цьому частка гіпермаркетів знизилася на 2,5% в цьому році, і вони скорочують площі або трансформуються в супермаркети”, — розповіла консультант Euromonitor International Марія Милашевич.
Близько 80% населення України віком старше 16 років користується інтернетом. З них приблизно 36% купують через інтернет.
Джерело: www.investory.news