Вантажні перевезення по р. Дніпро зросли на 31,5%

Вантажні перевезення по р. Дніпро зросли на 31,5%! У січні-липні 2019 р. обсяги транспортування вантажів річкою перевищили 5,45 млн тонн.

Перевезення металопродукції головною водною артерією України збільшилися на 33,9%, до 835,2 тис. тонн, а зернових – у 2,3 разу, до 2200 тис. тонн.

Натомість транспортування будматеріалів та інших вантажів у цей період зменшилося на 5,7%, до 2394,2 тис. тонн, а нафтопродуктів – на 32,2%, до 21,9 тис. тонн.

Кількість суднопроходів за сім місяців склало 5,775 тис.

Про це на своїй сторінці в Facebook повідомляє асоціація “Річки України” з посиланням на Адміністрацію морських портів України.

Динаміка річкових перевезень в Україні має позитивну тенденцію декілька років поспіль. Так в 2018 році металурги перевезли по річці Дніпро 1,29 млн. тонн вантажів, що на 6,7% більше в порівнянні з попереднім роком. Зростання обумовлене збільшенням відвантажень металу “Запоріжсталлю” по р. Дніпро на 17%, до 670 тис. тонн за рік.

Також хочемо звернути вашу увагу, що на супроводі у Дніпропетровського інвестиційного агентства (DIA) наявні наступні інвестиційні проекти,  пов’язані з річковою логістикою, а саме: «Будівництво багатофункціонального перевантажувального річкового терміналу в м. Кам’янське» та «Будівництво річкового порту для прийому суден класу ріка-море».

Довідково, в Дніпропетровський області діють наступні річкові порти:

  • Дніпропетровський річковий порт.
  • Нікопольський порт.
  • Дніпродзержинський порт (м. Кам’янське).
  • Контейнерна лінія «Tavria Line» та портовий комплекс «Акварель».