Які ринки перспективні для вітчизняних птахівників

Україна після закінчення воєнних дій здатна значно збільшити обсяги зовнішньої експорту продукції птахівництва – за виваженої державної політики до галузі та сприяння в розширенні доступу до зовнішніх ринків.

На цьому в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» наголосив виконавчий директор асоціації «Союз птахівників України» Сергій Карпенко.

Сьогодні та у найближчій перспективі експорт буде головним драйвером не лише збільшення виробництва, а й взагалі його збереження в країні, вважає він.

«У цьому контексті подовження ще на рік дії тимчасових заходів ЄС із лібералізації торгівлі, якими скасували мита й квоти на продукцію, що Україна експортує до країн ЄС, є суттєвою підтримкою українських товаровиробників у складний період для нашої країни, – зазначив Сергій Карпенко. – Те саме стосується ринків Канади та Великої Британії, які також лібералізували торгівлю продукцією птахівництва».

Та якщо до Великої Британії обсяги експорту постійно збільшуються, то ринок Канади потрібно ще опанувати, довести спроможність бути надійним партнером із бездоганною якістю продукції, наголосив він. До слова, перші партії вітчизняної продукції птахівництва вже в Канаді.

Ринок країн ЄС, зокрема через логістичні перепони в експорті, і надалі буде визначальним у зовнішній торгівлі продукцією птахівництва.

У перспективі треба фокусуватися на азійському регіоні та країнах Близького Сходу, зауважив Сергій Карпенко. Є певна присутність української продукції на цих ринках, однак розширення сприятиме збільшенню внутрішнього виробництва й обсягів зовнішньої торгівлі.

«Процедури акредитації по багатьох країнах сьогодні зупинилися через неможливість проведення інспекцій виробничих потужностей майбутніх експортерів, однак де можливо, ми намагаємося робити кроки для відкриття зовнішніх ринків», – додав він.

Як повідомлялося, Україна за п’ять місяців відправила на експорт яєць на суму $28,9 млн.

Джерело: https://agrotimes.ua/