Ведення бізнесу
За півтора року в межах виконання економічного пріоритету Стратегії зовнішньої політики 137 українським компаніям вдалося вийти на іноземні ринки.
МЗС у співпраці з Держспоживслужбою відкрив або відновив доступ на ринки для 59 товарних груп у 18 країнах світу.
За словами міністра закордонних справ Дмитра Кулеби, створення нових економічних можливостей для українських експортерів і залучення інвесторів — одне з шести ключових пріоритетів Стратегії зовнішньої політики.
Серед вагомих досягнень – відкриття ринків меду та продукції бджільництва в Катарі, молочної продукції — в Туреччині, м’яса птиці — в Ліберії, м’яса птиці і яєць — в Японії.
Згідно з офіційними даними Держстату, за шість місяців 2021 року експорт товарів і послуг становив $34,9 млрд, що на 25% більше, ніж за відповідний період 2020 року.
Детальніше з динамікою зовнішньоторговельних відносин Дніпропетровської області запрошуємо ознайомитись у модулі відкритих даних DIAGRAM за посиланням.
Джерело: www.investory.news